2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022
2022

Hei Hei CR/DL on võitjate ratas. Professionaalne mägirattur Cory Wallace on selle rattaga võitnud kolm 24-tunnist soolosõidu maailmameistrivõistlust. Samuti on rattaga võidetud etapivõistlusi ja saavutatud maailmarekordeid. Uhke Kona Race Light Carbon raam sisaldab tipptasemel komponente, mis on kerged ja vastupidavad. Hei Hei CR DL on ehitatud tõusudest üles ronima ja läbima üsna keerukaid laskumisi. Kona Hei Hei CR DL rattaga kiirelt sõidad, suurelt võidad.


5999 
  • Kohaletoimetamine:  

Raami suurus: *
  • S
  • M
  • L
  • XL

Lisateave



Raami materjal: 

Kona Race Light Carbon 120mm Travel

Pöiad:

WTB KOM Team i30 TCS 2.0 on DT Swiss 350 Hubs

Vedrustuse platvorm: 

Fuse

Amordi käik: 

120mm

Tagumine amort:

RockShox Sid Luxe Ultimate

Amort/ Kahvel: 

RockShox Sid Ultimate DebonAir 120mm Tapered 110mm Spacing

Vändad:

SRAM Descendant DUB Carbon

Käiguvahetus: 

SRAM GX AXS 12spd

Pidurid: 

SRAM G2 RSC with SRAM Centerline 180mm front / 160 rear rotor

Sadulapost: 

RockShox Reverb w/1x Remote Lever 31.6mm

Stem:

RaceFace Next 35mm bar, RaceFace Turbine R 35mm stem,  Kona Key Grip

Esimene rehv: 

Maxxis Rekon Race EXO TR DUAL 29x2.4WT"
Tagumine rehv: 

Maxxis Rekon Race EXO TR DUAL 29x2.4WT"

Sadul:

WTB Volt

...................................
......................................................................

Leia sobiva suurusega raam:


Jalgratturi pikkus

Sisesäär

Jalgratta raami suurus

147-155 cm

61-69 cm

XS

152-160 cm

66-74 cm

S

157-170 cm

69-76 cm

S, M

168-178 cm

74-79 cm

M

175-183 cm

76-84 cm

M, L

180-188 cm

81-89 cm

L, XL

185-196 cm

84-91 cm

L, XL

......................................................................................................

Detailne spetsifikatsioon ja raamigeomeetria on leitavad Kona rahvusvahelisel lehel.


Kasutatud tehnoloogia:


  • Kona süsinikkiud - Kergekaaluline, kuid samas vastav väga nõudlikele standarditele. Süsinikkiud on tuntud kerge kaalu ja tugevuse poolest, kuid grammide jahtimise asemel keskendub Kona pigem jõudlusele, mis saavutatakse süsinikplasti kiudude osaval paigutamisel optimaalses suunas. Kona disainerid teevad tihedat koostööd materjalide väljatöötajatega, et tagada soovitud omadused, vastupidavus ja samuti kaalunõuded, mida jalgratastelt oodatakse.

  • Sisemised kaelakausid - Kaelakausid on raami sisse pressitud ja on kergesti eemaldatavad. Sisemised kaelakausid vähendavad ka kõrgust, mis annab sõitjale rohkem võimalusi endale sobiva stemi ja lenksu asendi leidmisel.

  • Suurenev peatoru - Suurem ümbermõõt peatoru alaosas jaotab löögijõu paremini, pikendades kaelakausside eluiga ja kõrvaldades pidurdamisel tekkiva vibratsiooni, tagades samal ajal stabiilsed sõidusomadused. Kolmnurksele kujundusele omane tugevus parandab ka roolimisasendit ja tagab paremat tasakaalu, andes ratturile raskemal maastikul rohkem kontrolli. Nullkorstnaga kohandatud peatoru lisab tugevust sinna, kuhu mõjuvad antud piirkonnas suurimad jõud - alumistesse kaelakaussidesse. See suurendab laagrite vastupidavust just seal, kus seda kõige rohkem vaja on.

  • Tubeless rehvide ühilduvus - Tubeless veljed võimaldavad rehve, millel on suurem torkekindlus; võime sõita madalamal rehvirõhul, mis tagab rehvil parema haardumise maastikuradadel; väiksem veeretakistus; ja säästab kaalu võrreldes traditsiooniliste rehvisüsteemidega.

  • 12x148mm AXLE - 12x142mm, 12x148 ja 12x157 tagatelje standardid pakuvad Kona ratturile kahte peamist eelist: tagatelje 12mm läbimõõt tagab tagumise rummu ja raami jäiga liidesega, samas kui 142/148 /157mm rummu välisläbimõõt võimaldab rattarehvi kiiret ja korrektset raami paigutamist enne tagatelje sisestamist. 12x148 Boost standard annab ratastele rohkem ruumi kinnitusel ja tagab, et tagaratas on jäigem ja vastupidavam.

  • Fuse sõltumatu vedrustus - Fuse sõltumatu vedrustus on ehitatud võimalikult kergeks ja tõhusaks, mõeldud spetsiaalselt tänapäevase mägiratturi nõudmistele. Nagu kõik Kona vedrustusplatvormid, on ka Fuse sõltumatu vedrustus kavandatud ühe pöördetelje ümber, mis muudab ratta paremini reageerivaks ja särtsakamaks. Tulemuseks on tõhus ning külgmiselt jäik vedrustussüsteem, mis viib kaalu kokkuhoiu uuele tasemele.