Major Jake on ideaalne jalgratas tõsisele võistlejale, kes soovib ette võtta ka pikemaid murdmaasõite. Kerry Werner ja Rebecca Fahringer sõitsid mõlemad sellega 2019. aasta murdmaavõistlustel arvukalt poodiumikohti välja. Üleni süsinikust raam ja kahvel teevad takistuste ületamise imelihtsaks. 700x33c Maxxis All Terrane rehvid, SRAM Rival 1x käiguvahetus, mugav Velo Shock-Proof lenksupael ja hüdraulilised ketaspidurid muudavad selle jalgratta võistlusvalmis poest välja sõites.


3399 
  • Kohaletoimetamine: 

Raami suurus: *
  • 56 cm

Lisateave



Raami materjal: 

Kona Race Light Carbon

Pöiad:

WTB KOM Light Team i23 TCS 2.0 700c

Amort/Kahvel:

Kona Full Carbon Flat Mount CX Race Disc

Vändad:

SRAM Force 1

Käiguvahetus: 

SRAM Rival 11spd

Pidurid: 

SRAM Rival with 160mm front/160mm rear rotor

Sadulapost:

Kona Thumb w/Offset 31.6mm

Stem:

Kona Road Light, Kona Road Deluxe Stem

Esimene rehv: 

Maxxis All Terrane EXO TR DUAL 700x33c

Tagumine rehv:

Maxxis All Terrane EXO TR DUAL 700x33c

Sadul:

WTB SL8

...................................
......................................................................

Leia sobiva suurusega raam:


Jalgratturi pikkus

Sisesäär

Jalgratta raami suurus

152-160 cm

66-74 cm

S

157-170 cm

69-76 cm

S, M

168-178 cm

74-79 cm

M

175-183 cm

76-84 cm

M, L

180-188 cm

81-89 cm

L, XL

185-196 cm

84-91 cm

L, XL

......................................................................................................

Detailne spetsifikatsioon ja raamigeomeetria on leitavad Kona rahvusvahelisel lehel.


Kasutatud tehnoloogia:


  • Kona süsinikkiud - Kergekaaluline, kuid samas vastav väga nõudlikele standarditele. Süsinikkiud on tuntud kerge kaalu ja tugevuse poolest, kuid grammide jahtimise asemel keskendub Kona pigem jõudlusele, mis saavutatakse süsinikplasti kiudude osaval paigutamisel optimaalses suunas. Kona disainerid teevad tihedat koostööd materjalide väljatöötajatega, et tagada soovitud omadused, vastupidavus ja samuti kaalunõuded, mida jalgratastelt oodatakse.

  • Sisemised kaelakausid - Kaelakausid on raami sisse pressitud ja on kergesti eemaldatavad. Sisemised kaelakausid vähendavad ka kõrgust, mis annab sõitjale rohkem võimalusi endale sobiva stemi ja lenksu asendi leidmisel.

  • Suurenev peatoru - Suurem ümbermõõt peatoru alaosas jaotab löögijõu paremini, pikendades kaelakausside eluiga ja kõrvaldades pidurdamisel tekkiva vibratsiooni, tagades samal ajal stabiilsed sõidusomadused. Kolmnurksele kujundusele omane tugevus parandab ka roolimisasendit ja tagab paremat tasakaalu, andes ratturile raskemal maastikul rohkem kontrolli. Nullkorstnaga kohandatud peatoru lisab tugevust sinna, kuhu mõjuvad antud piirkonnas suurimad jõud - alumistesse kaelakaussidesse. See suurendab laagrite vastupidavust just seal, kus seda kõige rohkem vaja on.

  • Tubeless rehvide ühilduvus - Tubeless veljed võimaldavad rehve, millel on suurem torkekindlus; võime sõita madalamal rehvirõhul, mis tagab rehvil parema haardumise maastikuradadel; väiksem veeretakistus; ja säästab kaalu võrreldes traditsiooniliste rehvisüsteemidega.

  • 12x148mm AXLE - 12x142mm, 12x148 ja 12x157 tagatelje standardid pakuvad Kona ratturile kahte peamist eelist: tagatelje 12mm läbimõõt tagab tagumise rummu ja raami jäiga liidesega, samas kui 142/148 /157mm rummu välisläbimõõt võimaldab rattarehvi kiiret ja korrektset raami paigutamist enne tagatelje sisestamist. 12x148 Boost standard annab ratastele rohkem ruumi kinnitusel ja tagab, et tagaratas on jäigem ja vastupidavam.