Kui otsite jalgratast, mis on murdmaaratta ja rokkmuusika segu, siis Hei Hei on Teie jaoks. Kona Race Light 6061 alumiiniumraam on loodud olema kiire ja tugev. 120 mm RockShox amort hoiab esiosa juhitavana ning Monarch RL Solo Air 100 mm tagumine amort hoiab tagaosa kontrolli all. Shimano Deore 12-käiguline käiguvaheti on vastupidav ja taskusõbralik ning koos hüdrauliliste ketaspiduritega tagab, et Hei Hei on üks kõige ihaldatumaid alumiiniumist murdmaarattaid.


2899 
  • Kohaletoimetamine: 

Raami suurus: *
  • S
  • M
  • L
  • XL

Lisateave



Raami materjal: 

Kona Race Light 6061 Aluminum Butted 100mm Travel

Pöiad:

WTB ST i27 TCS 2.0

Vedrustuse platvorm: 

Fuse

Amordi käik: 

120mm/100mm

Tagumine amort:

RockShox Monarch RL Solo Air

Amort/ Kahvel: 

RockShox SID 35 DebonAir 120mm Tapered 110mm Spacing

Vändad:

Shimano 12spd

Käiguvahetus: 

Shimano SLX with Deore 12spd shifters

Pidurid: 

Shimano MT410 with Shimano RT30 180mm front/160 rear rotor (centerlock)

Sadulapost: 

TranzX Dropper +RAD Internal 31.6mm

Stem:

Kona XC/BC 35 Bar, Kona XC/BC 35 Stem with Kona Key Grip

Esimene rehv: 

Maxxis Forekaster EXO TR DUAL 29x2.35"
Tagumine rehv: 

Maxxis Forekaster EXO TR DUAL 29x2.35"

Sadul:

WTB Volt

...................................
......................................................................

Leia sobiva suurusega raam:


Jalgratturi pikkus

Sisesäär

Jalgratta raami suurus

147-155 cm

61-69 cm

XS

152-160 cm

66-74 cm

S

157-170 cm

69-76 cm

S, M

168-178 cm

74-79 cm

M

175-183 cm

76-84 cm

M, L

180-188 cm

81-89 cm

L, XL

185-196 cm

84-91 cm

L, XL

......................................................................................................

Detailne spetsifikatsioon ja raamigeomeetria on leitavad Kona rahvusvahelisel lehel.


Kasutatud tehnoloogia:


  • Kona Race Light 6061 alumiinium - Kona Race Light 7005 ja 6061 on 7005/6061 sulamist kergemad ja rohkem jõudlusele orienteeritud. Race Light 7005/6061 on spetsiaalselt kohandatud selleks, et keeviskohtadesse ja raami olulistesse osadesse jääksid paksemad torusid, mis pakub rattale uskumatut tugevust ja vastupidavust. Jalgratta kaalu alandamiseks on raami teistes osades torude paksust vähendatud et, pakkuda täiuslikku tasakaalu kiiruse ja jäikuse vahel.

  • Sisemised kaelakausid - Kaelakausid on raami sisse pressitud ja on kergesti eemaldatavad. Sisemised kaelakausid vähendavad ka kõrgust, mis annab sõitjale rohkem võimalusi endale sobiva stemi ja lenksu asendi leidmisel.

  • Suurenev peatoru - Suurem ümbermõõt peatoru alaosas jaotab löögijõu paremini, pikendades kaelakausside eluiga ja kõrvaldades pidurdamisel tekkiva vibratsiooni, tagades samal ajal stabiilsed sõidusomadused. Kolmnurksele kujundusele omane tugevus parandab ka roolimisasendit ja tagab paremat tasakaalu, andes ratturile raskemal maastikul rohkem kontrolli. Nullkorstnaga kohandatud peatoru lisab tugevust sinna, kuhu mõjuvad antud piirkonnas suurimad jõud - alumistesse kaelakaussidesse. See suurendab laagrite vastupidavust just seal, kus seda kõige rohkem vaja on.

  • Tubeless rehvide ühilduvus - Tubeless veljed võimaldavad rehve, millel on suurem torkekindlus; võime sõita madalamal rehvirõhul, mis tagab rehvil parema haardumise maastikuradadel; väiksem veeretakistus; ja säästab kaalu võrreldes traditsiooniliste rehvisüsteemidega.

  • 12x148mm AXLE - 12x142mm, 12x148 ja 12x157 tagatelje standardid pakuvad Kona ratturile kahte peamist eelist: tagatelje 12mm läbimõõt tagab tagumise rummu ja raami jäiga liidesega, samas kui 142/148 /157mm rummu välisläbimõõt võimaldab rattarehvi kiiret ja korrektset raami paigutamist enne tagatelje sisestamist. 12x148 Boost standard annab ratastele rohkem ruumi kinnitusel ja tagab, et tagaratas on jäigem ja vastupidavam.

  • Fuse sõltumatu vedrustus - Fuse sõltumatu vedrustus on ehitatud võimalikult kergeks ja tõhusaks, mõeldud spetsiaalselt tänapäevase mägiratturi nõudmistele. Nagu kõik Kona vedrustusplatvormid, on ka Fuse sõltumatu vedrustus kavandatud ühe pöördetelje ümber, mis muudab ratta paremini reageerivaks ja särtsakamaks. Tulemuseks on tõhus ning külgmiselt jäik vedrustussüsteem, mis viib kaalu kokkuhoiu uuele tasemele.