Kona Libre CR


2021
2021

Libre CR saab suure täienduse Shimano GRX 600 2x11 käiguvahetuse näol. Käiguvahetus on sujuvam kui kunagi varem ja lai käiguvahemik muudab iga künka võrreldavaks mutimäega. Kona Race Light Carbon raamil on terve hulk kinnitusi, mis võimaldavad kanda hulganisti vajalikku varustust ning Kona Verso süsinikust amort muudab teekonna kergemaks. Kas lähete jalgrattaga matkama, kohalikele kruusateedele kihutama või meeldejäävale suveseiklusele - Libre CR on kiire, tõhus ja mugav igal maastikul.


3299 
  • Bränd: Kona
  • Kohaletoimetamine:  

Raami suurus: *
  • M
  • L
  • XL

Lisateave



Raami materjal: 

Kona Race Light Carbon

Pöiad:

WTB KOM Light Team i25 TCS 650b

Amort/Kahvel:

Kona Verso Full Carbon Flat Mount Disc

Vändad:

Shimano GRX 600

Käiguvahetus: 

Shimano GRX 810

Pidurid: 

Shimano GRX 400 with 160mm front/160mm rear rotor

Sadulapost:

Kona Deluxe Thumb w/Offset 31.6mm

Stem:

Kona Road Bar/Kona Road Deluxe Stem

Esimene rehv: 

WTB Venture TCS DUAL 650x47c

Tagumine rehv:

WTB Venture TCS DUAL 650x47c

Sadul:

WTB SL8

...................................
......................................................................

Leia sobiva suurusega raam:


Jalgratturi pikkus

Sisesäär

Jalgratta raami suurus

152-160 cm

66-74 cm

S

157-170 cm

69-76 cm

S, M

168-178 cm

74-79 cm

M

175-183 cm

76-84 cm

M, L

180-188 cm

81-89 cm

L, XL

185-196 cm

84-91 cm

L, XL

......................................................................................................

Detailne spetsifikatsioon ja raamigeomeetrija on leitavad Kona rahvusvahelisel lehel.


Kasutatud tehnoloogia:


  • Kona süsinikkiud - Kergekaaluline, kuid samas vastav väga nõudlikele standarditele. Süsinikkiud on tuntud kerge kaalu ja tugevuse poolest, kuid grammide jahtimise asemel keskendub Kona pigem jõudlusele, mis saavutatakse süsinikplasti kiudude osaval paigutamisel optimaalses suunas. Kona disainerid teevad tihedat koostööd materjalide väljatöötajatega, et tagada soovitud omadused, vastupidavus ja samuti kaalunõuded, mida jalgratastelt oodatakse.

  • Integreeritud kaelakausid - Integreeritud kaelakausid on lihtne, kerge ja tõhus kaelakausside süsteem, mille korral laagrid on peatoruga ühes osas. Nagu ka sisemiste kaelakausside puhul, vähendavad integreeritud kaelakausid kõrgust. Seetõttu on stem ja lenks lihtsamini reguleeritavad, mis kindlustab ratturile võimalikult hea asendi.

  • Suurenev peatoru - Suurem ümbermõõt peatoru alaosas jaotab löögijõu paremini, pikendades kaelakausside eluiga ja kõrvaldades pidurdamisel tekkiva vibratsiooni, tagades samal ajal stabiilsed sõidusomadused. Kolmnurksele kujundusele omane tugevus parandab ka roolimisasendit ja tagab paremat tasakaalu, andes ratturile raskemal maastikul rohkem kontrolli. Nullkorstnaga kohandatud peatoru lisab tugevust sinna, kuhu mõjuvad antud piirkonnas suurimad jõud - alumistesse kaelakaussidesse. See suurendab laagrite vastupidavust just seal, kus seda kõige rohkem vaja on.

  • Tubeless rehvide ühilduvus - Tubeless veljed võimaldavad rehve, millel on suurem torkekindlus; võime sõita madalamal rehvirõhul, mis tagab rehvil parema haardumise maastikuradadel; väiksem veeretakistus; ja säästab kaalu võrreldes traditsiooniliste rehvisüsteemidega.

  • 12x148mm AXLE - 12x142mm, 12x148 ja 12x157 tagatelje standardid pakuvad Kona ratturile kahte peamist eelist: tagatelje 12mm läbimõõt tagab tagumise rummu ja raami jäiga liidesega, samas kui 142/148 /157mm rummu välisläbimõõt võimaldab rattarehvi kiiret ja korrektset raami paigutamist enne tagatelje sisestamist. 12x148 Boost standard annab ratastele rohkem ruumi kinnitusel ja tagab, et tagaratas on jäigem ja vastupidavam.

  • 650b rattad - 650b ratastel ja rehvidel on sarnane läbimõõt 700c kruusa- või linnarehviga, kuid väiksem velje läbimõõt ning laiemad ja kõrgemad rehvid. Tegu on uue põlvkonna linna- ja kergemale maastikule mõeldud rehviliigiga. Suurendatud õhumaht tähendab, et 650b on mugavalt kasutatav ka madala rehvirõhu korral, see võimaldab sujuvat sõitu väga erineval pinnasel. 650b on parim kompromiss linna- ja maastikusõidu vahel.